Køreskole i Løgstør, Fjerritslev og Brovst

Thisted

Din lokale køreskole i Løgstør og Fjerritslev

Kvik-kort.nu Thisted afd.

Velkommen til Kvik-Kort.nu - din lokale køreskole.

Vi startede vores køreskole i 1995, og har siden da uddannet tusindvis af sikre bilister i vore teorilokaler og i vore skolevogne på de danske landeveje - til alle kørekortkategorier!

Vores hovedkontor ligger på Løgstør Køreteknisk Anlæg. Kvik-Kort.nu har lokale skoleafdelinger i Skive, Roslev, Løgstør,  Glyngøre, Fjerritslev, Sindal, Brovst, Aalborg og Thisted

Hos Kvik-Kort.nu ønsker vi at levere "value for money" til vore kunder!  Derfor bestræber vi os hver eneste dag på at yde en personlig inkluderende og professionel undervisning - kort sagt, en grundig, tryg og seriøs køreuddannelse til en fair pris!

Vores undervisningslokale ligger på

Munkevej 9, 7700 Thisted

Vi glæder os til at hjælpe dig på vejen!

Kvikkort Thisted

Skilt Kvik Kort Køreskort

Thisted Kørekort Undervisning

Afdelinger

Kvik-Kort.nu har lokale køreskoleafdelinger i flere forskellige byer - Løgstør, Fjerritslev, Brovst, Glyngøre, Roslev, Thisted, Skive, Sindal og Aalborg.

Klik på byskiltet nedenfor, for at finde information på afdelingerne.

Har du yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundecenter på telefon eller e-mail.

Du kan også anvende en af vores kontaktformularer, som du finder på de relevante sider.

AMU Kørekort til FGU-elever

Kvik-Kort.nu samarbejder med AMU Nordjylland